fredag, juni 27, 2008

Besök på Sphynxkatteriet Tickelness

Min käre Make och jag var och hälsade på ett gäng Sphynxkatter för ett litet tag sedan... här kommer lite bilder på sötnosarna:

Man kan vara väldigt nyfiken av sig:

Måste du titta? Jag försöker ju äta!


Hmpf, lämna mig i fred...


Så mysigt detta var...


Vem är du? Varför kollar du på mig?


Hm, vad gör du så nära mitt krypin?


Jag är en äkta Sphynx jag!


Tjoho! Prassel... åh något jag kan hoppa in i.


Åh, vad är det som rör sig där ute? Måste kolla noga...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe tack :D

aa ja vet du tycker det ;p
söt du är med hunden :D:D

kram

Anonym sa...

haha oj :D menar katten sjklart :d hihihihi* ska ni ha en sån :D ??`kram

Anonym sa...

ok :p

när kommer en liten bebis då :p ihihihihi ;)


aa ska kolla den nu då :)

kram :D

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin