söndag, mars 15, 2009

Svårt att låta bli Ebay








Oj, nu har jag handlat och handlat på ebay. Det finns så många fina symönster och det är så lätt att klicka på "Place bid". Här kommer några av mina inköp, ska bli spännande att se hur de passar på mig...Omlottklänningen ser ut att vara precis min stil, riktigt längtar till jag hittar rätt tyg till den.















Söta väskor, det behöver jag


















Detta mönster var ett "MÅSTE HA"-mönster, jag har ingen aning om jag passar i sådana här "hattar" men de är helt underbara!!! Nu måste jag bara skaffa ett par härliga, stora solglasögon...

















A-linjekjolar passar mig perfekt, tyvärr fanns det ingen beskrivning med så jag får försöka gissa mig fram












Jag kunde inte motstå den här lilla boken, det är så kul med projekt som funkar på alla stuvbitar man har samlat på sig genom åren. Innehållslista nedan.






































Dessa ljuvliga små babyskor kunde jag inte heller motstå, dessutom är det många små knytt på gång i bekantskapskretsen så det här kan bli perfekta presenter...




1 kommentar:

Kashaya sa...

Älskar ebay, finns så mycket snyggt och roligt där.=)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin